Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 15. mars 2014

Ønsker meg en pusekatt..


Jeg har lenge øsnket meg en katt

og nå tror jeg at tiden snart er inne for å gjøre noe med det..


Hadde vurdert en lodden og sjarmerende Rag Doll 
- som er en skikkelig kosete og nydelig innekatt -

MEN
vi skal jo flytte til landlige omgivelser
og da kan vi ikke ha en innekatt



Jeg må ha en katt som kan tusle rundt på tunet
stryke seg oppetter beina mine
når jeg skal sitte på trappen
og drikker kaffikoppen min.


..og i disse rydde-i-skap-og-skuffer-tider..
fant jeg jaggu noen påbegynte lapper
som passer udmerket til et lite kattepusteppe..

Nå må jeg bare ut å finne en
gravid trønderskogskatt..


(Bildene av disse kattene har jeg funnet på nettet, og jeg mener at dette ikke er private bilder.)

1 kommentar:

  1. Hei;) Nydelige kattebilder. Høres ut som en god plan;)
    Tusen takk for koselig kommentar;) I dag koser jeg meg og nyter tilværelsen med beinet høyt;) Prøver å skrive litt på en oppgave i Rådgiving samtidig som jeg planlegger noen Tildakaniner;) Helt perfekt;) Klem ;)

    SvarSlett