Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 11. oktober 2014

BLÅ er min farge..



Så lenge jeg kan huske
har BLÅTT
vært "yndlingsfargen" min..


men hvorfor
velger jeg da å male dette skapet
GRØNT
(dette er lys, lys grågrønn..)


Jo,
fordi jeg rett og slett bare fallt for
en lindeblomstgrønn
kjøkkeninnredning

.. som om bare en uke eller to skal inn her..


Det nymalte skapet
blir selvsagt  med på flyttelasset
og skal få stå her
.. i spisestuen ..


Og siden det nå skjer mye fremover
måtte vi i dag ta runden for å velge listverk

- og DA tror jeg de fleste valgene er tatt -

Ikke lenge igjen nå.. spennende.

Riktig god helg.


2 kommentarer:

  1. Hei flittige dame;)
    Grønt er nydelig;) ja blått også da.
    Det må være kjempespennende å flytte inn i nytt hus rett før jul.

    Ha en flott høstuke;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett