Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 22. november 2014

Livet utenfor byggeboblen..




Joda
Jeg har et liv også utenfor byggeboblen

Jeg har faktisk fått med meg at Trondheim begynner å bli pyntet til jul
At Britania hotell er like vakkert pyntet i år - som i fjor


Jeg har fått med meg revyen til medisin studentene
"Placebo effekten"
Kjempebra. Så utrolig mye flott og flink ungdom!

Så har  vi kost oss i Olavshallen
med Bjørn Eidsvåg og Symfoniorkesteret
Ingrid Olava og Elvira Nikolaisen

Vi har vært på kosert med Åge og Sambandet
..gode, gamle Åge..
Skuffer aldri
Så GIKK vi hjem etterpå
og fikk dermed gjort unna søndagsturen allerede på fredagskvelden..


Vært på kurs i A-ordningen


Strikkeprosjekter
Både med og uten bling..


Men nå kjenner jeg
at jammen skal det bli godt
å komme helt ut av byggeboblen ..

Bare noen dager igjen..!

Riktig god helg.

2 kommentarer:

  1. Mye spennede har du fått gjort i det siste! Og jeg gleder meg til å komme på besøk i det nye huset deres i jula! Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
  2. Hei ;) Hva du rekker!! Trondheim i julepynt er vakkert. Mangler bare snødrysset, men det kommer;)
    Og strikkeprosjektene dine er der;)
    Gleder meg til bilder fra huset!!

    Ha en fortsatt fin helg;) Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett