Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 20. februar 2015

Vært på Quiltekafe..



På onsdag
så jeg at det skulle være quiltekafe på Quiltegården

Tema skulle være vår og påske..

DET fristet...jeg var overmoden for syinspirasjon..

Så mellom jobb og møte på jobb 
rakk jeg å få med meg en god stund..



Det gjorde så godt
halvannen time til å rusle rundt mellom stoffene, teppene og ideene..

plukke litt på stoffer, se hva andre holdt på med, 
få nye ideer

Rett og slett bli inspirert..

Herlig!

Og selvsagt dro jeg ikke tomhendt hjem
Nå skal det endelig bli litt "lapping" igjen..

Snart - iallefall...

Gleder meg!


6 kommentarer:

  1. Alle trenger ny inspirasjon i blant, og Quiltegården er et veldig godt utgangspunkt;)

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å se. Kanskje kan du lære meg noen triks når du kommer til Bergen☺️Klem

    SvarSlett
  3. Hei. Så godt med litt inspirasjon. Var innom samme butilk her forleden. Fungerer som trekkpapir når jeg går inn der. Så myr fint:) Gleder meg til å se hva du starter med. Fortsatt god helg

    SvarSlett
  4. Spennande å sjå kva du skal sy. Å gå på quilekafe er alltid både kjekt og veldig inspirerande, det er så mykje ein får lyst å sy :)

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å se hva du skal sy:)

    SvarSlett
  6. Koselig inspirasjonsdag ser det ut som. Må være kjekt¨ kunne sy.
    Klemz

    SvarSlett