Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 11. desember 2017

Hverdagsjulebord..


Når man ikke har jobb
så blir det heller ikke noe julebord..

..så da får jeg heller dekke på til meg sjøl
og nyte advent, snø, en skive med ost og litt kaffi..


Jeg har akkurat gjort ferdig 
de 8 "marsipangris"-brikkene mine..

Da kan jeg fort dekke på til et
hverdagsjulebord
hvis noen kommer forbi..


Pusen har nå forstått at hun ikke får gå OPP på bordet
- og etterhvert vil hun forstå at hun heller ikke får servering VED bordet -

.. men jeg tror hun tenker at det går jo ann å prøve seg..


Koselige brikker
Designet av AnnAKa..

Grisene er store, og mye applikasjon
men de var veldig koselig å sy..

God førjulsmandag til dere alle.








5 kommentarer:

  1. Søt pussen :-)) Nydelig marsipangris du har sydd.
    Herlig å se snø ute... vi har hatt helg snø 3 cm - men nå er regn igjen.
    Jul og snø hører sammen :-))) Håper komme igjen.
    Adventsklem til deg. Kos deg. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. koselig -- kanskje eg skal gjøre det samme --- eg og HO Dagros
    monika smil

    SvarSlett
  3. Jeg tror jeg må komme på julebord til deg! Nydelige spisebrikker! Klem

    SvarSlett
  4. Heisan - ja deter så koselig med julekort og NEI eg har ikkje klippet ut men stansa ut dei reinsdyra - JUlesmil --- ps - sender d meg ei adresse så kansje det dukker opp eit i postkassa di med d næraste framtid ;)
    smil - monika

    SvarSlett