Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 5. mars 2018

B(S)y-helg



I helgen ble det endelig satt av litt tid til "lapping" igjen

Jeg har en forkjærlighet for hexagon
sjøl om det er vel noe av det tregeste en kan sy..

Men dette blå prosjektet 
blir vel ferdig engang, det også...


Så fant jeg fremigjen dette grønne 
som jeg begynte på i fjor vinter

Store hexagon og store planer.. men jeg synes det så rotete ut..


Derfor har jeg nå sprettet opp alt sammen
og lager samme samme stoff på hele "rosetten"..


Så får vi se da..
om jeg blir ferdig med dette også..


Innimellom lapper og stoffbiter
tok vi en lang og flott skitur
i Malvikmarka..

Gikk forbi dette forlatte stedet..
Falleferdig og helt ubrukelig
men du verden for et potensiale og idyll..

- en deilig helg, ble det -








3 kommentarer:

  1. Hei ;) Noen vil nok riste på hodet og si galskap til å sprette opp. Men så lurt, spør du meg. Dette blir bra. Du er jo en racer på å sy hexagon om jeg ikke husker feil. Det blå blir nydelig. Gratulerer med ny jobb;)Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Flott hexagon du jobber med der, men, sprette opp, der er du jammen god! Det flotte bilde av en falleferdig gård minnet meg om en skrekkfilm, så synd at slikt ikke blir tatt vare på.... Ha en god, snart helg hos deg!

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg :) også er du i Malvikmarka og går! Jeg er oppvokst der ute :) Så flink du er til å sy - fine stoffer

    SvarSlett