Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 29. april 2019

Kreativ helg


Det skulle være 
"Kreative dager med Quiltegården på Røros 2019"

Jeg meldte meg på

Bittelitt skummelt, siden jeg ikke kjente noen
men jeg visste jo at vi alle var der med samme interesse


Noen stoffbiter tok jeg med hjemmefra "arkivet" mitt..

(og alle som har kjøpt sånne bunker med stoff, 
vet at det gjør vondt å ta hull på den pent sammenbrettede stabelen)..


Og noen stoffer kunne vi kjøpe 
i butikken som Quiltegården hadde flyttet til hotellet..


Etter endt kurs første dagen, var jeg fremdeles ivrig nok til å fortsette
da jeg kom tilbake på hotellrommet..

Det sier vel litt om kosefaktoren i dette..


Det var mange forskjellige, spennende kurs..


Jeg valgte 3 av dem..


Men jeg rakk jo ikke å bli ferdig med noe..

Lover å vise ferdig resultat etterhvert


Nydelig vær og nydelig utsikt fra rommet mitt..


Men jeg rakk meg bare såvidt innom den vakre, lille byen

Uansett

Jeg lærte mye nytt, gode tips, traff mange koselige mennesker

Det var rett og slett kjempegøy

1 kommentar:

  1. Så trivelig å høre! Det er alltid kjekt å treffe andre med samme interesse. Og på Røros er det fint å være uansett.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett