Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 7. februar 2013

"Fin" jakken ferdig!


Da var også det strikkeprosjektet ferdig..


Og siden garnet ("Fin" fra Du Store Alpakka)
var så utrolig deilig å strikke med,
ble jeg ganske så ivrig -
og dermed  a l t f o r  lang i armene..


..men fargen passer godt til kjolen..


Og å fotografere med sjølutløseren..
vel.. jeg må visst øve litt til...


..men jeg har fått med meg den søte historien på innsiden av garnetiketten..?
DERFOR er altså garnet så mykt..

Det blir på ingen måte mindre prosjekt i "prosjekt-kurven"
selv om jeg er ferdig med dette

Nytt prosjekt er allerede påtenkt.. 









4 kommentarer:

  1. Flott jakke du har strikka, det var raskt levert! Knappen var som et lite kunstverk i seg selv. Ha flott kveld:)

    SvarSlett
  2. Det hørtes utrolig deilig ut;) Knappen var super;)
    Lange ermer;)) fort gjort det!

    "Knappekaker"- oppskriften ligger nå ute på bloggen min.

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Den var riktig så flott IJ. Ble litt misunnelig:-) Vurderer å ta opp strikkinga. Klem Bente.M.

    SvarSlett