Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 12. februar 2013

Foto Knudsen og alle bildene mine..



Jeg er, som kjent, veldig glad i å fotografere..

Jeg har meter på meter med fotoalbum stående, sirlig merket med årstall i stigende rekkefølge.

Så kom digitalbildene, og dermed begynte lagringen hos Foto Knudsen.

97 mapper med bilder har jeg liggende lagret der.

Nå er de konkurs. 
Umulig å få overført bildene tilbake igjen.


Det finnes nok værre "katastrofer", men hvis alle bildene mine går tapt -

ja, da blir jeg faktisk pittelitt lei meg...


3 kommentarer:

  1. Jeg tror at grunnen til at du ikke får lastet ut bildene dine er fordi mange er "ute i samme ærend". Jeg har lastet ned ett album nå i kveld. Det tok tid.. men det gikk bra. Så ikke vær lei deg; jeg tror vi får bildene våre tilbake. Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Håper det ordner seg. Her kan du lese litt om det: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hordaland/1.10910191 Her er det bare å henge i og laste dem tilbake. Også kanskje ønske seg en ekstern harddisk;-)

    SvarSlett
  3. Hei;) Håper du får ut bildene dine;) Det er slike ganger jeg tenker at nå NÅ skal jeg lagre på to plasser. Gamle negativer har vi oppbevart i safe som ikke er plasert i huset vårt.
    Lykke til;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett