Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 7. juni 2013

"Life is beautiful"-teppet FERDIG !


ENDELIG
Nå er "Life is beautiful"-teppet mitt ferdig

Det er kjempestort 
og det var slett ikke enkelt å få det fotografert..



Hele prosjektet begynte 
fordi jeg fikk et gavekort fra Quiltegården av sjefen min
da jeg sluttet i VVS-bransjen etter 15 år.


Jeg synes jeg måtte lage noe spesielt
og valgte disse herlige blå stoffene..
og en variant av teppet som de hadde sydd på Quiltegården..


Jeg leverte det inn til Merethes Quiltestue
 for å quilte det sammen..




Ja, jeg er rett og slett ganske fornøyd!


6 kommentarer:

  1. Du verden, dette var rett og slett nydelig! Likte fargene dine kjempegodt:) Ha ei flott helg

    SvarSlett
  2. Nydeleg! Flotte fargar. Litt av ein jobb, og raskt har du fått det ferdig, så flink du er.

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar på bloggen min :-)
    Måtte inn og kikke på bloggen din, og ble helt betatt av det nydelige teppet du har laget! For en jobb det må ha vært! Utrolig fine farger og mønster, dette kommer du nok til å ha masse glede av.
    Ha en fin kveld :-)

    Mona

    SvarSlett
  4. Hei;)
    Å teppet ditt ble jo så fint;) Koselig å bruke gavekortet på noe som du har glede av lenge, lenge...
    Hørtes deilig ut med fjelltur.

    God helg fra Ann-Mari

    SvarSlett
  5. Det ble utrolig nydelig. Husker du viste meg stoffene i fjor.

    SvarSlett