Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 18. august 2013

Helg med effektivitet



Denne helgen har hittil vært ganske så effektiv..

Det startet fredag etter jobb
Da var det møte med byantikvaren - igjen..
Men bare noen "små" endringer til nå,
så får vi totalrenoveringen av gårdsprosjektet godkjent.. (vil vi tro..)

Vi fikk riktignok et "ja" i fjor høst også, 
men så endret vi på fasaden
og fasadeendringer er noe byantikvarer 
overhode ikke liker...

Så var det hjem til kjapp middag og arbeidstøy..
Vår kjære datter skulle forlate midbylivet og flytte til ny leilighet på Nardo

Ikke store residensen
men det er utrolig så ariaeffektive noen småleiligheter kan være..


Tak, vegger og listverk ble malt,
og når overmalbartiden bare er 3 timer, så blir det effektivt..


Lurt å ha en pappa som kan male..


og lurt å ha en pappa med tilhenger..
Innflyttingen ble ferdig på lørdag.


Og i da ble det rydding av syrommet mitt.. Lurt, det også..
Nå er det klart for høstens nye lappeprosjekt..

Men enda er det myyye igjen av helgen...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar