Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 17. april 2014

Påske*T*I*D*..



Påsken
må da vel være en av de deiligste feriene..

Etter en lang vinter og mye innetid
er det godt å endelig
komme seg ut..


..Ut i frisk luft
..tid til turer..

Tid til nytt strikkeprosjekt..



Til og med påskelånekatten koser seg med strikketøy..

..Tid til å sy lapper..


Tid til laang frokost
og "Påskelabyrinten"..


I år er den ekstra "lett"...(nu vel..)
Endelig har jeg fått bruk for alle de gamle 
Prøysenvisene som ligger lagret oppi hodet..

Påske
Tid til å lade batteriene..


Jeg NYTER påsken!

Riktig god påske til alle dere også..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar