Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 30. april 2014

Byggestatus pr 30.april 2014


Det går stadig fremover med husprosjektet..
Fra å oppleve at det tok måneder mellom hver gang
 det skjedde noe som helst..

er vi overrasket over at det nå skjer noe hver eneste dag...



Baksiden


Ark på badet


Her skal det bli deilig, overbygget veranda til tørkestativet...


Spisestuen..


Kjøkken..


Og kanskje dette blir kjøkkenfargen vi velger..
Jeg har iallefall fallt for en nydelig farge som heter
Lindeblomstgrön...
Det vil passe til huset


Utsikt fra et soverom - ut mot skogen og kanskje elgen..


Og til slutt..
Ingen hus og hjem uten hager..
Da er det greit å arve krokusen til svigermor..

Kjempeartig prosess, det er utrolig spennende og gøy å følge med..


2 kommentarer:

  1. Dette må være lykke;) Ser jo helt fantastisk ut der oppe. Nydelige krokus i vinterværet.
    Her er det rette/skrivehelg .
    God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Herlig historie du deler med oss:) Ja hvor ble de av alle de åra vi engang hadde foran oss..... Ser ellers fantastisk ut med nytt hus som bare reiser seg og blir slik dere ønsker... Vi vurderer jo hyttekjøp da - i lavere prisklasse - og DER er det mye festlig kan du tro...;) Bare man greier å se mulighetene gjennom grusomme gulvtepper og overmøblerte rom, oppdelte fasader og annet snacs, så kan det bli morsomt det også - håper jeg;) Klem i "vårkvelden"...

    SvarSlett