Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 27. juli 2014

For-en-sommer..


Sommeren 2014 er på ingen måter over
men sommerferien 2014 er (snart) over 

- og jeg sier bare; Gu' for en ferie.. -


Hvis en liker friluftslivet
roen, freden og fjellivet..


- da tror jeg fjellferie må være den perfekte ferieformen..


Klatre, svette, streve
Nå topper
Nyte utsikter


For et vakkert land
vakker natur
vakkert





Gå til en sæter


spise verdens beste rømmevafler..


Hilse på en sommergjest..


Vepsestikk....auuuu.. det svei..


Bading i fjellvann.



Og nå nytes siste feritimer i skyggen i hagen..
Må prøveå få hodet i jobbmodus igjen..

Men at 3 uker kan gå så utrolig fort..

HÆRLIG, altså..



1 kommentar:

  1. Ja du, snakk om sommer ;) Nydelig ;)
    Vi har tatt turen opp på hytta igjen, og nyter det virkelig;) Lange turer, bærplukking, bading....;) og bugsene er nesten borte. Nyt feriekvelden ;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett