Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 21. januar 2015

Michael Kors skjerf



"Alle" strikker Michael Kors skjerf 
Iallefall en etterligning..


Rett og slett et vanlig skjerf i perlestrikk

Jeg valgte å strikke det i Hexa fra Du Store Alpakka
Så utrolig mykt og deilig..


Kolegaene mine forteller meg at det heter SKJERF

Jeg vet jo at det er et sjal, men la gå..



De påstår at dette er et sjal (bunadsjal til Trønderbunaden)

Men e' det så nøye då...

Godt og varmt, og det er vel det viktigste..

Tror jeg må strikke meg ett til - i en annen farge..

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Det er skjerf ;) ;) Men pytt, ......... ;)
    Hexa garnet er utrolig deilig. Strikket min første Skappel genser i det.
    Nå strikkes det prematurluer som skal til Etiopia på tirsdagen.

    God natt ;)

    Hilsen Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Ang bollestekingen:Ja Inger Johanne, det gikk kjempefint. Var spent på om bollene ville heve, men det gjorde de. Så dette gjør jeg igjen;) Var egentlig veldig kjekt ;)

    Fin ny vinteruke til deg ;)

    SvarSlett
  3. Ja ja vi får bare belite oss som de sier her i Bergen. mener nå det er et skjerf jeg da. Hi hi.
    Det ble lekkert da.
    Klem

    SvarSlett