Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 24. mai 2015

Nærområdet mitt..


Nå har vi bodd her i et halvt år
og har funnet mange flotte turmuligheter

..rett utenfor stuedøren..


Det er godt å slippe å måtte bruke bilen
for å komme seg på tur














Og her hjemme på bruket 
er det et varierende dyreliv..

Dagen startet med en gammel rev som lusket ute på tunet
og etter turen ruslet en liten rådyrfamilie forbi..

Det er godt å kunne bo sånn

..og det er godt når det er to søndager etter hverandre..

3 kommentarer:

  1. Så fint��Jeg må innrømme at jeg er en smule misunnelig! Nyt videre. Jeg gleder meg med deg.

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder! Får bare håpe ikke reven tar den lille, skjønne rådyrkalven, da!

    SvarSlett
  3. Hei ;)

    Så herlig Inger Johanne ;) Det å ha turmuligheter rett utenfor døra er jo så deilig ;)
    Spennende å følge med på alt som skjer hos dere for tiden.
    Nå får vi håpe det kommer litt sommervarme fra neste uke ;)


    God onsdag fra Ann-Mari

    SvarSlett