Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 31. mai 2015

Kosekatt..



Da har jeg fått meg katt

Jeg har blitt godkjent som "adoptivmamma" for en omplasseringskatt..
En sjønn, liten katt som hadde blitt levert inn hos dyrlegen for avliving
etter å ha levd alene ute i lang tid..


Men dyrlegen synes den var altfor søt og snill
så den ble sendt til fosterhjem
før vi valgte den..


Jeg skyntet meg å gjøre ferdig 
kattelappeteppet

før vi hentet hjem en forskremt og redd liten pus..

 Den holdt oss våken de første nettene..
Ville slett ikke sove på nattestid og styrte veldig for å få vår oppmerksomhet..


Men du verden..
Før det har gått en uke
storkoser både vi og katten oss sammen - han er så snill og sjønn..

..en skikkelig kosekatt..




2 kommentarer:

  1. Så fin LEGO er. Fin historie. Jeg er glad hun fikk leve og ønsker dere lykke til som katte-eigare��

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Vi gleder oss til å hilse på både dere og katten til sommeren!

    SvarSlett