Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 28. juni 2015

Endelig litt sommer..



Nå var det lenge siden vi hadde vært på hytten
Da gjør det veldig godt å komme dit igjen..

Og når våren og sommeren hittil
har bestått av stort sett regn og 5-6 grader

DA
gjør det iallefall godt å kjenne solen varme 
og den deilige fjelluften..


På fjellet, hvor det enda er som tidlig vår


 Bare sauene leiter etter skygge...


Nydelig - helt blikkstille..


Den tøffeste av oss prøvde seg i fjellvannet
men det var iiiskaldt..


Å så godt som det smake med både kaffe og skive..


Juhu..
Kan det vel bli bedre
enn når vi endelig får en etterlengtet sommerdag..






2 kommentarer:

  1. Å så vakre "tidlig-sommer-i-fjellet"-bilder:) Kjenner at jeg suger til meg det som er av varme og gode sommerlukter - NÅ var det jammen ikke en dag for tidlig at sommeren kom!!! ALT skjer på en gan der ute i naturen nå, så det er bare å henge med i svingene;) Dagen i dag er satt av til nedpakking av restene fra Tingstuo - blir en rar sommer dette (og kanskje mer avslappende;) når jeg ikke støtt og stadig skal leke butikk:))) Nyt sommern:) Klem fra Nordmøre

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder i vakker natur! Likte det siste bildet godt! God ettermiddag fra Bergen

    SvarSlett