Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 17. september 2015

Klar for damebesøk..


I dag kommer damene i DGS på besøk
(Det Gode Selskap - venninner fra Bergen)

Vi treffes med jevne mellomrom
men annenhvert år drar vi på lang-helgebesøk til hverandre


Vi skravler, vi spiser, tar en skvett vin..
og vi strikker..

Jeg har spart det nye strikketøyet mitt til damene skulle komme..


Kjøleskapet er fyllt opp
med "godsaker" fra hagens grøde..


Senger står klar
Vi trenger jo å lades litt..


Bobler og boblekjøler er på plass...

Nei, dette skal vel bli trivelig..


Så skal vi selvsagt tenke masse, masse på sjettemann
som måtte være igjen i Bergen med vond og brukket fot..


.. Men hvorfor måtte det begynne å regne akkurat nå..
det hadde jeg ikke planlagt..

..jaja..

2 kommentarer:

  1. Å så trivelig det høres ut med vennetreff! I alle fall når alt er klappet og klart.....;) Vet av erfaring at jeg kan være så sliten av forberedelsene til slike ting at jeg nesten ikke greier å nyte det - men så har nå jeg en energitank i minste laget jeg da;) Nyt helga, litt regn tåler vel de damene fra Bergen tenker jeg - blir dessuten spennende å se hva som kommer ut av den garnnøstestabelen din...! Klem

    SvarSlett
  2. Det er godt å være gjest hos deg! Jeg nyter hvert et minutt! Besøk på både Husfliden og i Quiltegården idag gledet et håndarbeidshjert

    SvarSlett