Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 26. september 2015

Noen hesjestaurer..


På en gammel gård
ligger det vanligvis mange hesjestaurer..


.. og hva er vel mer naturlig å bruke
enn nettopp disse
når det skal lages klatrestativ til rosene..


Litt saging og skruing..


og vips blir det en stige som rosene kan klatre på..


..mens fruen sjøl kan sitte på stabburstrappen 
og nyte synet av stadig voksende klatreroser..


Herlighet, for en nydelig skapelse..


- og etterhvert -
skal det også her snekres en stige
- men den skal males hvit som huset -

Er det vel rart at jeg koser meg..

God helg til deg også.



2 kommentarer:

  1. Hesjestaur er flott! Jeg laget meg en "Humlestige"...til min klatreplant...lurt til roser også:)
    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett