Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 3. desember 2015

Det blir jo jul alikevel



Den kom litt brått på..
denne julen også..


Jeg hadde store planer 
om en ny juleløper..


Men ting tar jo tid..
og det var mange krinkelkroker på dette treet..

.. så da rakk jeg ikke å bli ferdig, da..

- men nå har jeg et helt år på meg -

Og det blir jo jul alikevel..


6 kommentarer:

  1. HEISANN
    Kjempefin juleløper, kan jeg få spørre hva mønstret heter og hvor det kan bestilles,
    Hilsen SOLVEIG

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant.. Lenge siden jeg kjøpte det og hadde store planer.. Jeg kjøpte mønsteret hos Quiltegården i Trondheim. Det er design: Solbritt & Maria (www.bildinredning.se) og heter Tomtemys. Hilsen Inger Johanne

      Slett
  2. Jättefin jullöpare du syr! Ja, julen kommer ofta för fort, tycker man. Men man får väl göra färdigt de man håller på med efter jul, då är det ju färdigt när nästa jul kommer.

    SvarSlett
  3. Så flott den blir. Flink til å sy også du.
    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg, som ikke kan dette, er supermissunnelig. Du er så flink, jeg liker din "strek" og er glad for at du deler med oss! God helg fra Birte

    SvarSlett
  5. Hei på deg ;)
    Ja så sant så sant. Jula kommer uansett, så det er bare å nyte desember og alt den kommer med.
    Tusen takk for fine ord på blogginnlegget mitt. Det varmer;)
    Kjolen min er sydd helt fra bunnen, mønsteret er egendesign. Et av flere plagg jeg har sydd i høst. Virkelig moro og litt "i tiden".

    Koser meg med alle de fine blogginnleggene dine.

    Tid for kafe og tre lys før marka må få besøk.
    God søndag Inger Johanne;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett