Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 17. januar 2016

Bæææ-endelig..


Da er endelig saueteppet mitt ferdig..


Ikke så mange sauer
men nok til at det passer på gjesterommet
på hytten 
(i sauebygden  Oppdal)


Vi hadde vært ute og gåttt tur i dag
og teppet skulle fotograferes i dagslyset når vi kom hjem..


Men været endret seg
og da er det ikke like lett 
å ta disse
"helt tilfeldige" bloggebildene..


Haha
Både jeg og teppet
snødde nesten ned..


Men jeg synes det ble litt fint..

Så gjenstår det bare å se
om det passer på gjestesengen..


Godt med det som blir ferdig, iallefall..






6 kommentarer:

  1. Det ble ikke bare litt fint, det ble helt fantastisk nydelig! Og jeg er imponert over søm-tålmodigheten din:)

    SvarSlett
  2. Lekkert, selv i full snøstorm:)

    SvarSlett
  3. Jøjje meg så vakkert! Jeg lurer på hvor du finner tid til alt dette! Jeg er imponert ( og en smule misunnelig ☺️)

    SvarSlett
  4. Nydeleg teppe. Imponerande alt du får gjort 😊

    SvarSlett
  5. Så gjennomført og så lekkert!

    SvarSlett