Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 13. januar 2016

Jobben min..


Jobben min handler om regnskap og økonomi
papirer, tall, avstemminger
tidsfrister og nøyaktighet

Kjedelig, synes kanskje noen

..jeg liker det..


MEN
rett utenfor kontordøren min
og ned trappen
ligger fristelsene i kø


Nye mønsterhefter
nye garnnøster
nye ideer

Godt å hvile øynene på..


"Urban Retro" fra Dale kom på senhøsten

Å, såå mye fint..

Så nå blir dette mitt neste strikkeprosjekt

- og etterpå det, skal jeg la strikkepinnene hvile en stund -
..tenkte jeg..


Skal bare
gjøre ferdig det jeg holder på med først..



5 kommentarer:

  1. Ååhh, dette ser lekkert ut! Gleder meg til å se det ferdige produktet. Lekre farger, flott design!

    SvarSlett
  2. Det ser fint ut. Nydelige duse farger. Likte også godt jakken under her også.
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige, duse farger på vakker jakke. Jeg gleder meg til å se det ferdige resultat. Og kjenner jeg deg rett så er det ikke lenge til. Ønsker deg en god uke. Klem fra Birte

    SvarSlett
  4. Nydelige farger. Tror den blir kjempe fin.
    Gleder meg til å se den ferdig.
    Ha en fin dag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Du må ha byens fineste arbeidsplass;) Si fra om dere har noe ledig!
    Deilige farger det du har der.

    Fortsatt god helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett