Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 10. desember 2016

Julestemning - før regnet kom..


Forrige lørdag våknet vi til
et eventyr av en vinterverden..


Det var bare så vakkert..


Stille
Urørt snø..




Bare Lego-pusen var litt skeptisk..
Var litt mye snø å baske rundt i..

Men så kom regnet
og plutselig var alt tryllet om til et svart univers igjen..

Inntil i dag.. Nå er det jaggu like vakkert ute..

Ønsker dere alle en strålende fin adventshelg.

3 kommentarer:

  1. Eventyr-bilder!
    Flott med hvitt dekke nå i desember...ellers er jeg ikke glad i vinter, men nå hører det til:)
    Fint bilde av pusen:)

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder med masse julestemning!
    Ingen ting er som hvitjul, håper det blir det i år også.

    SvarSlett
  3. Herlige julestemning... super flotte bilder. Se med glede :-))
    Vi har hatt 24 time - deilig stemning 10 cm nysnø - kanskje kommer igjen.
    Adventsklem fra Viola... god kveld deg.

    SvarSlett