Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 5. november 2017

En gammel kjøkkenhylle..


Jeg hadde liggende 
en gammel, slitt og gulnet
gammel kjøkkenhylle..

Den ble vasket, pusset
og påført noen lag med hvit, frisk maling..


.. så strikket jeg noen grønne kjøkkenkluter
og et par grytelapper i grønt..


.. og vips ble det en hylle
hvor den gamle kjøkkenvekten kunne få plass..

Du vet, når en har litt god tid
så skal det ikke så mye til..

Ønsker dere en finfin uke videre..



6 kommentarer:

  1. Så koselig med kjøkkenhyllen og alt det fine du har, både gammelt og nytt. De var lekre både grytekluter og kjøkkenklutene. :-)

    SvarSlett
  2. God idè, og lekkert !!
    Eg har også slik gammal vekt.

    SvarSlett
  3. Super fint på den hvite treveggen...
    og så vakkert har du strikket :-))
    Klem og hilsen fra Viola

    SvarSlett
  4. Så artig! Jeg har sånn sansen for gjenbruk, og dette var du heldig med!

    Klem

    SvarSlett
  5. Herlig med gjenbruk og fine nye strikketing i sammen :)

    SvarSlett