Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 1. mai 2018

Blåveis, 1.mai og montering..



Da var vi igang med mai
Blåveisen står så nydelig borti skogen her..


.. og blå er også hexagonlappene mine
som begynner så smått å bli til noe..


Bittesmå lapper og bittesmå sting
da tar det jo litt tid..


..og tid tar det
å montere long-arm maskinen min..


Bruksanvisningen og you-tube 
ble studert og vurdert..

..hverken skruer, mutter eller "dingser" 
ble plassert riktig ved første forsøk..

Men det går da fremover..


Jaja.. Mai skal nytes ute
men først skal altså dette prosjektet gjøres ferdig inne..

Nyt maidagene, dere også.



3 kommentarer:

  1. Spennende prosjekt du har på gang:-) Ønsker deg fine maidager!

    SvarSlett
  2. "Alles neu macht der Mai" - alt nytt gjørt mai :-)))
    Hilsen til deg... så nydelig blaveis... vi har ikke her.

    SvarSlett
  3. Så nydeleg !!!
    Den maskina har eg ikkje høyrt om før, men håpe du skriv litt om den
    ved seinare høve.

    Ha fine maidagar vidare.
    Klem

    SvarSlett