Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 6. mars 2013

De positive tankene..



Tenk positive tanker og det positive gror!

Vanligvis er jeg positiv.
Blid, glad og fornøyd.

Og hvorfor skulle jeg ikke være det?

Noen ganger møter vi mennesker, som kanskje får oss til å tenke litt anderledes.

Gjør det egentlig så veldig mye om det regner og blåser, at våren er langt unna,
og at det er klink is ned snarveien ?

Det er jo bare å kle seg godt, ta broddene på
og innse at det er så utrolig deilig  å ha alt det gode forran oss..




   





1 kommentar:

  1. God skrevet.
    Det å nyte dagen i dag er viktig;)
    Alt har sin sjarm og jeg er glad jeg bor i et land med årstidsvariasjoner;)

    Klem;)

    SvarSlett