Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

fredag 22. mars 2013

God påske !


Da er det påske. 
Mange deilige fridager.

Kvikklunch og appelsin
Påskekrim
Wiggo Walle og Påskelabyrinten.. "kor ska vi reis' henn.."

ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG GOD PÅSKE!





3 kommentarer:

  1. Nydelig påsketrau;)))
    Hyttenaboens kveldsrapporten sa at det nærmet seg 20 kalde blå. Men vi er da ingen pyser.Vi drar i morgen.
    Nyt en deilig ferie.
    GOD PÅSKE;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Så koselig påskeharer :o) Nyt påsken uansett vær! Legger meg til som følger hos deg :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Koselige Tildaharer:) God påske til deg også, håper vårsola varmer!

    SvarSlett