Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 1. februar 2014

Februar..



Plutselig var januar over..
Den mørke, triste lange måneden..
..som for "oss på regnskap" med alle tidsfristene..
rett og slett fløy avgårde..


Godt er det da å finne frem lappene
og kjenne litt på dette
at nå hadde jeg lyst å "lappe" litt igjen..





Det var også godt å våkne opp til en
1.februar i strålende solskinn..
..ute er det knusktørt og småskoføre..

Nå tror jeg vinteren må skynde seg å komme
sånn at den ikke kommer 
når vi egentlig skal ha vår..



God helg!

4 kommentarer:

  1. Nydelige roser og herlige lappestoffer;)
    Ja, jeg ønsker meg snø i bøtter og spann.

    God helg skjønne dame;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Vet du, det er ikke roser, det er en ny type blomst (iallefall ny for meg) Det er disse vi pleier kjøpe tidlig på våren, i rosa, gul og blå - men nå med roser.. Kjempesøt blomst.
    Riktig god helg til deg også..Nå skal jeg sette meg ned med lappene mine..

    SvarSlett
  3. Nydelige blomster. Jeg lærte nytt med å klippe til hexagons på denne måten. Jeg har prøvd, men bruker så mye stoff. Smart dette. Takk for du viser.

    SvarSlett
  4. Spennande å sjå korleis lappane dine skal bli! Lærte noko nytt eg og, har alltid klipt hexagon ein og ein, dette var arbeidsbesparane ser eg. Aldeles nydeleg gensar du har strikka, litt av ein jobb, og absolutt noko som treng konsentrasjon med slikt mønster.

    SvarSlett