Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 23. februar 2014

Julegavetur til Oslo


En av gavene jeg fikk til jul
var en helg til Oslo


Selvsagt inkludert et teaterbesøk.


I Oslo var det lett snøslaps
og oppussing
av byen
stort sett overalt..


Vi tok beina fatt oppover Bygdøy Allé
får å samle litt ideer og inspirasjon
til hussprosjektet..


Vi var alene i gatene
og alene i butikkene - og fikk super service..


Men det var ikke noe rart
at vi var de eneste som var utendørs..
Alle andre satt inne
og fikk med seg at Norge tok 3 dobbelt på 3-mila..


At Baker Hansen
har det vi mener å være
verdens beste brød (Baker Hansens supergrov)
betyr at det blir aldri Oslotur
uten brød med hjem i kofferten..


En koselig helg
En avslappende helg

Slett ikke så dumt med sånne gaver...

1 kommentar: