Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 15. februar 2014

I disse OL tider...



Det går visst en heklefarsott gjennom landet..
..eller "pjoning", som det egentlig skal være..

Alle askal lage OL-luen

Artig, fort gjort
og varm og god..


Nå er det bare å sette seg forran tv'en (igjen..)
og håpe
at kanskje i dag

på jentestafetten

skal flagget til topps..



God OL-helg til dere alle..


3 kommentarer:

  1. Hei;)
    Så moro med luene;) Her er nummer tre ferdig til levering.
    Tror jeg må kjøpe meg gult ohg blått garn og pjone den neste luen;)

    God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Kjempegøy med de svenske jentene;) Fantastisk innsats;)
    Heklingen er virkelig "sitte foran TV arbeid". Og jeg ville ha de ferdige i dag, så de kunne bli med flyet til Danmark i morgen;)

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte disse luene, og de ser veldig artige ut å hekle også! Hadde jeg ikke hatt andre prosjekter på gang, skulle de blitt noen sånne her også ;-)
    Lykke til med husbyggingen!
    Ha en fortsatt god søndag :-)

    Mona

    SvarSlett