Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 30. august 2014

I disse tider..



I disse tider
er det neimen ikke så lett å få tid til å 
tenke på blogginnlegg


Det er mange valg som skal taes
..valg av farger..


Parkett..


Stoffer..


.. og ikke minst valg av flis..


Skal en velge det tøffe, det gøye eller det moderne..
Eller skal jeg følge rådet til Rema 1000
.. at det enkle er ofte det beste..


Låner med oss flisbiter hjem,
og innser at det bare forsvinner borti kroken..

Men utrolig nok går det ann å gjøre seg opp en mening..


Og som ikke disse valgene er nok
så er det stadig nye fristelser på strikkefronten..


Må jo ha det, bare må ha det..

Men valg er gøy
Ja, det tar tid - mye tid - men så GØY..

Og ute skinner solen, snart er august ferdig, 
en sommer uten like
skogen har fått en aning av høstfarger

Snart høst - herlig..

God helg til dere alle..



3 kommentarer:

  1. Å så kjekt å kunne starte med "blanke ark" i huset:) Valg er vanskelig, og mulighetene uendelige. Jeg valgte fliser med ujevn kant på baderomsveggene - spennende, jeg er fortsatt veldig fornøyd. Så tok jeg svarte fliser på baderomsgulvet, flisene er kjempefine, men ikke så praktisk til mitt lange lyse hår! Der får jeg trimma støvsugeren hihi Spennende å følge deg videre:)

    SvarSlett
  2. Kan vera utfordrande å ta slike val ja, finst så mykje fint å velja i. Det vert sikkert kjempefint tilslutt. Lukke til vidare med husbygginga og alle val de må ta!

    SvarSlett
  3. Hei;) Ja, det er nok mange valg, men jeg regner med at med din sikre smak går dette helt fint ;)
    Håper vi får bilder her etterhvert.

    Ha en super septemberuke i nydelig høstvær;)

    SvarSlett