Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 23. august 2014

Som man reder....


Noen dager ser jeg på oversikten min
at jeg har nesten like mange publikum i USA og India, som i Norge..


Da tenker jeg..
.. er virkelig de menneskene borti India
interessert i mitt helt enkle trønderliv
med strikketøy, epletrær, husbygging og småturer..

Jeg er en liten blogger,
har riktignok rundet 50000 seere, så noen titter jo innom


MEN
jeg er ikke så veldig begeistret for alle disse "falske" innleggene,
som jeg sletter massevis av hver dag

ei heller alle innleggene som havner i "nettsøppel-boksen" og "uønsket"
..ekkelt tull som jeg ikke har det spor av interesse for..
- æsj -

Men dette er vel det jeg må finne meg i
når jeg deler livet mitt med villt fremmede..


Jeg skal se det ann litt til..

hadde jo  ikke tenkt å gi meg riktig enda..

ELLER

har noen gode ideer om 
hvordan bli kvitt dette spam'et..

Finnes det en "sperre-knapp"
som jeg har oversett?

Men
som man reder, så ligger man
..så da så..

God helg, uansett..



2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Har hatt det samme her også. Massevis av spam hver dag. Men om du går inn på Utforming, videre til Innstillinger, litt langt ned i menyen til venstre, der finner du Innlegg og kommentarer, der har du Vis ordbekreftelse. Sett den på JA slik at de som besøker bloggen din og legger igjen kommentarer må trykke en tall- eller bokstavkode. Husk å lagre endringene. Jeg tror den står på hos meg ;)
    Fine epler du har i år;)
    Jeg skal komme meg på 1-årsdag til min lille niese;) God lørdag fra Ann-Mari

    SvarSlett