Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 25. april 2016

Retro til en liten tøffing..


Da ble det jakke til
lille barnebarngutten 


Og med god hjelp fra katten
er det fort gjort å strikke disse småplaggene..


.. og så er det kjempekoselig ..


Retrojakken i Dalegarn
er strikket i ett års størrelse..

- og passet helt perfekt til tøffingen på 8 måneder -


4 kommentarer:

  1. Nydelig jakke til nydelig liten gutt! Så fint mønster og nydelige farger. Du er så flink !! God kveld klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Fin jakke til flink gutt! Kjekt med småplagg som det går litt kjapt å strikke.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fin liten jakke! Mønsteret passet godt til en liten tøffing :)

    SvarSlett
  4. Flott jakke til ein godgut :)

    SvarSlett