Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 5. mai 2016

En deilig dag..


Torsdag - Kristi Himmelfartsdag - FRIDAG
En deilig dag 

Jeg kjenner at jeg storkoser meg her på "bruket"..


Var tidlig våken - jeg sover jo aldri bort dagene..
.. så avgårde til Plantasjen..

Det var tid for HAGE


Gammeldagse stauder..
Løyntnantshjerte.. 

Minner meg om barndommen
moren min hadde så mange både i hagen og på hytten..


.. og så duket for årets første utemiddag..
Meny - fritt etter Trines matblogg..

Sånne dager gjør så godt
..

Og så er det bare en arbeidsdag
før ny helg igjen..





3 kommentarer:

  1. Og plutselig var snøen "din" forsvunnet. Det ser bare helt herlig ut. Og plutselig var det en "ny" helg. Nyt den. Klem fra Birte

    SvarSlett
  2. Så flinke de er! Synes de har fått gjort veldig mykje sidan innflyttinga! Herleg med vår og varme :)

    SvarSlett
  3. Så deilig å kunne sitte ute og spise !!
    I dag er her så fint at det kunne la seg gjere, men det er første dagen.
    Nydelege blomster, her kalla me dei Bevende hjerte :)

    God søndagskveld frå Anne-Mari

    SvarSlett