Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 8. mai 2016

Sommerfriskt på kjøkkenet..



Da ble det nye gardiner på kjøkkenet..

Jeg kan ikke si "endelig"
for vi har jo ikke bodd her så lenge..

Men det var altså sånn, at jeg lot meg friste av en kollega
som mente at dette stoffet ville passe perfekt
 til kjøkkengardiner hjemme hos meg

- Da var det februar, snø og vinter ute -


Tenkte jo at da var det langt igjen til sommer
og til 4 stk nye liftgardiner skulle syes..


Men, som dere vet..
Plutselig er vi der..

Det er litt arbeid - og det tar litt tid
og det er viktig å være nøyaktig..


Men ferdige ble de
akkurat i rett tid til at sommeren begynte..

(Ja, for vi har hatt fantastisk sommerhelg i Trondheim..sååå herlig)


Med fire vinduer blir det litt motlys
men det ble fint

Friskt og sommerlig..







6 kommentarer:

  1. De var sommerlige og lekre! 4 kjøkkenvindu.... og så jeg som som synes det er mye med 2!

    SvarSlett
  2. Lekkert! Tenker du er fornøyd med at jobben er gjort.

    God, ny uke til deg!

    SvarSlett
  3. DET BLE VELDIG FINT. dU KAN VISST ALT MULIG DU.
    kLEMZ

    SvarSlett
  4. Kjempefine gardiner.
    Lyst og fint kjøkken du har.
    Flinke du som syr dei sjølv, eg fekk ei syerske til å lage mine.
    Tenk at sommaren er på visitt.

    Ha ei strålande maiveke !

    SvarSlett
  5. Virkeliog flott ble det!
    Deilig med nye gardiner før en ny sesong:)
    Nyt dagene:)

    SvarSlett
  6. Wow - nydelige gardiner og flott kjøkken.

    SvarSlett