Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 11. april 2013

Lyserosa jakke....




En lørdag i februar 
måtte jeg "trø til" å jobbe i butikken

Ikke helt stø i starten til å yte kunden den aller beste service,
men utover lørdagen gikk både service og det å slå på kassen
nesten som en drøm..

Men jeg ble stående mye borte ved garnavdelingen..


Prøvde å ikke la meg friste, men jeg måtte gi meg..

Valget sto mellom varianten i lyseblått (som er favorittfarge)
 eller denne sarte, søte rosa..



Og SÅNN ble den..

Tror forøvrig jeg skal ta meg en laang pause fra
jakkestrikkingen nå..

Men da bør jeg jo ikke stoppe opp for lenge ved garnavdelingen...

5 kommentarer:

  1. Så flott den jakka ble, jeg likte godt den rosafargen der:-)Ha en fin kveld! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  2. Hei på deg;)
    Nydelig jakke;) Fargen er jo bare lekker den også.
    Ja, det kan bli "dyrt" å jobbe på Husfliden som har såååå mye fristende!

    Ønsker deg en fin kveld og God helg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Den ble nydelig! Og fin farge.

    SvarSlett
  4. Dette var ein veldig lekker jakke i ein nydeleg farge! Ynskjer deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  5. Huff det ser ut som en dyr jobb du har ordna deg hihi, der kunne ikke jeg ha jobba:) Jakka di ble nydelig, fargen er skjønn! God helg!
    Trine

    SvarSlett