Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 8. august 2013

Å ha sommerferie på fjellet..



En ting er jeg iallefall helt sikker på..
..at å tilbringe sommerferien min på fjellet

DET er FERIE det!!

Slappe av, nyte..
ta dagene som de kommer..

Lange, deilige turer
eller korte turer
eller rett og slett ikke tur i det hele tatt


Fotografere..




Spise deilige rømmevafler på koselige turisthytter..

Legge seg, sove godt..
våkne..
Ta været som det var...


En herlig Sommer..

Energilageret ble fyllt opp
og jeg er klar for høsten..


Puh.. det ble bare litt brå overgang til hverdagen igjen..


2 kommentarer:

  1. Høres ut som en fin ferie,og bildene viser det samme. God helg til deg.
    Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som en flott ferie!
    Jeg stemmer på hytta neste år, men teller vel bare en tredel...
    Ha en flott (sen)sommer begge to 😄
    Lilian

    SvarSlett