Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 4. oktober 2014

God helg



Så godt det er med helg - det er alltid godt med helg
spesielt hyttehelg


Her har høstfargene snart blåst av trærne
og sommerblomstene
er klar for å takke for seg..


Noen av våre kjære venner fra i sommer
har tydeligvis unngått fårikålgryten
og kom bortom for å hilse på oss..


Så dro vi innom Oppdal
og besøkte Fårikålfestivalen

før vi dro en tur opp til 
Dindalen
og gikk en frisk og deilig tur i blåsten..





Nå skal jeg kose meg resten av lørdagen

med lunchpause-strikketøyet mitt
som jeg har tatt med meg på helgetur..

Ønsker dere alle en riktig god helg 

Nyt den!

1 kommentar:

  1. Ser ut som de har hatt ei nydeleg helg. Har haustferie denne veka, så vert ein tur til hytta siste halvdel. Kjenner ein radværing som også var på fårikålfestivalen på Oppdal :) Skulle vore noko slikt her i området også :)

    SvarSlett