Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 1. november 2014

November


Er det ikke rart
at det allerede er november..

Den gode måneden - min måned..

Ute har vi ryddet bort sommeren
og gjort klart til
at vi flytter om en måned..


Det går fort.. en måned altså..

Ønsker dere alle en nydelig november..


2 kommentarer:

  1. Hei;)
    Helga er snart slutt og november er klar til å fly avgårde. Jeg har hentet frem teppene til golvene og lyslykter.Klart til kalde dager.
    Gleder meg til juleblomstløkene og alt.....;)
    Jeg syns november er fin jeg med lange mørke kvelder, sure vinder og kakao med masse krem (og joggesko!!!)
    Ha en fin uke;)

    Klem fra Ann-Mari

    ps. har du bursdag nå i november?

    SvarSlett
  2. Da er vi flere som deler på november, den er nemlig min også;) Prøver å gjøre måneden så trivelig jeg bare kan, fylle den med gode opplevelser, mestringsprosjekt og fine folk...:) Nyt uka som kommer, det er den første novemberuka - jeg skal på kurs i Molde, raide litt butikker på kveldstid og ellers nyte faglig påfyll - klem i måneskinnet

    SvarSlett