Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 29. august 2016

Islender til en trøndergutt


Denne "Islenderen" likte jeg..

Selvsagt måtte jeg strikke den ..


.. til lille/store barnebarngutten
som allerede har rukket å bli ett år..


Sydde samtidig en "ting-pose"
som kan være kjekt å ha ...


.. til å putte noe oppi..


Jeg strikket str 2 år 
og det var bra - for det passet akkurat.

***

Fra heftet Alpakka Barn
Fra Sandnes Garn..





3 kommentarer:

  1. Lekker islender.
    For ein flott liten pjokk i nytt antrekk.
    Smart å sy ein slik pose. Takk for tips.

    Ha ei fin ny veke.

    SvarSlett
  2. Super-veldig-veldig fint. Både islender, knebukse og pose. Flinke-flinke du.

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin og helt topp på!
    Den blir god å ha utover nå :)

    SvarSlett