Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 27. juni 2017

Midtsommerbryllup i hagen


I helgen arrangerte vi bryllup i hagen
..for sønn og svigerdatter..

Bedårende vakkert og romantisk
til tonene fra Cavatina fra Hjortejegeren


Regnet, som hadde gjort meg søvnløs flere netter
hadde stoppet
og dagen ble
rett og slett fantastisk




Aldri har vel hundekjeksen vært finere
der den sto som en nydelig, hvit ramme rundt hele arrangementet


Bruden var vakker...


.. og brudgommen var staselig og flott..


Det ble en fantastisk dag for oss alle sammen




4 kommentarer:

  1. Gratulere så mykje !!
    Så flott å kunne feire bryllaup utandørs.
    Nydeleg par og fin sønn.

    God sommar vidare !

    SvarSlett
  2. Gratulere veldig stor.
    Takk for herlige bilder. Så vakker å se.
    Nydelig... glede.
    Hilsen til deg.
    God sommer. Viola

    SvarSlett
  3. Du verden for et vakkert bryllup. Dette kommer de til å huske resten av sitt liv. Aldeles nydelig. Så flink du har vært. Tenker du står bak masse av denne feiringen. Nydelig.

    SvarSlett
  4. Dette er kongelig! Brudeparet valgte foreldre/svigerforeldre med omhu. Gratulerer og et stort klapp på skulderen. Ingenting gjør seg selv.

    SvarSlett