Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 18. juni 2019

Endelig ble noe ferdig


Endelig 
tok jeg mot til meg
og satte i gang med den store quiltemaskinen min..


Toppen ( det øverste laget ) hadde jeg laget for lenge siden
- men å begynne å quilte (sy bakstykke, vatt og topp sammen) - det føltes litt skummelt..


Det var kjempegøy - rett og slett..
men det er langt igjen før jeg blir flink nok til å si at jeg virkelig kan dette..


..men enn så lenge
får jeg bare kose meg i sommersolen
og glede meg over alle mine prosjekter,
som sakte, men sikkert ferdigstilles..

2 kommentarer:

  1. Super ha du sydd... jeg liker. Søt med jordbær og nydelig sau ... en glede med en kopp kaffe og so i hagen. Kos deg. Klem fra meg. Viola

    SvarSlett
  2. Så flotte og sommerlige duker og brikke! Nydelig motiver og så fint du har quiltet! Du er heldig som har stor quiltemaskin. :-)

    SvarSlett