Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

mandag 19. august 2019

Mye som kan skjule seg..


Det er mye rart
som kan skjule seg på et gammelt stabbur..

Vi har ryddet og ryddet
kastet og kastet

og sitter nå igjen med mange fine skatter



I tillegg har jeg sydd...


... og strikket


Fordi
 her på tunet..


..åpner vi for salg av våre gamle skatter


En vill ide jeg fikk for ca 5 år siden..

Nå er dagen her snart
(Søndag 8.sept. Kl 11.oo - 17.oo)

I overkant spennende.

Men dette skal nok bli bra.


3 kommentarer:

  1. Så spennende! Masse lykke til! Hadde nok dukka opp hvis jeg bodde nærmere.

    Klem

    SvarSlett
  2. Fantastiske skatter, dessverre jeg kan ikke komme, men jeg ønsker deg mye moro...
    Hilsener til deg.
    Kos deg.
    Viola

    SvarSlett
  3. Eia var jeg der. Jeg håper og tror at du får masse kunder. Opplegget ditt er strålende. Jeg gleder meg til referat. Lykke til.

    SvarSlett