Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

lørdag 29. desember 2012

Deilige romjulsdager



Snøen som pryder vinduene er ikke fra en sprayboks,
men et resultat av vind, snøfokk og VÆR..


Det er romjul.
Stormen som herjet villt og hemningsløst over Trøndelag
har forlengst roet seg.


Det er så godt med disse ekstrafridagene da en kan unne seg å ikke måtte noe som helst..


Kose oss med god mat..

.. spille spill med ungdommen..


Lese, strikke, gå tur.. nyte..


Sjønne Rubiks koser seg også..


Dette livet er det faktisk veldig lett å venne seg til...




1 kommentar:

  1. Hei og tusen takk for hilsener :)
    Du har en koselig "levende" blogg...har sittet her og kikket på innlegg langt tilbake :)
    Flink å strikke og sy er du også!
    Kjøpte med symaskin i sommer, men den er enå ikke brukt...skal melde meg på sykurs nå på nyåret :)
    København har du også vært i...min yndlingsplass :)
    Var for første gang i Trondheim i september. En kjempefin by.....fikk sett masse da min sjef er opprinnelig trønder :)
    ønsker deg et godt nytt år....og "sees" på nyåret :)

    SvarSlett