Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 5. desember 2012

Det blir nok jul her også..



Jeg ser at det begynner å bli full julestemning i de tusen bloggehjem.. 
Her er det jo også på vei til å bli jul,
 men det skinner ikke i hver krok riktig enda.

Oppstart i ny jobb, i tillegg til at det har vært veldig kaldt,
 resulterte i noen ettermiddager bare på sofaen med teppet rundt seg..

Men nå har min kjære fikset fjernvarmeanlegget. 
I morgen er det 125 årsjubileum på jobben, 
så om bare et par dager er jule-energien på plass igjen.

Har forøvrig bakt "Passion 4 baking" sine julecupcakes - Kjempegode.. 
Kan virkelig anbefales..











1 kommentar:

  1. Tenkjer det er kjekt å begynna i ny jobb - og så på Husfliden då!! Lukke til vidare. Cupcakes-ene såg nydeleg gode ut, trur eg må prøva meg på desse eg også. Full rulle med juleførebuingar på jobb, heime får det venta litt til utover adventspyntinga.

    SvarSlett