Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

tirsdag 25. desember 2012

Julejåle-sko


Jeg har på ingen måte skodilla.. (!)
Men i år ble det nye, røde sko til jul..

Jeg er 1.60 på strømpelesten, og har mann på ca 1.90
Det betyr at jeg bør bruke HØYE hæler



Men å skulle være vertinne med kjøkkentjeneste 
i nye, høyehælte, røde julejåle-sko..

..det lot seg apsolutt ikke gjennomføre.. 
(Bare prøv sjøl)


Så dermed måtte nyskoene parkeres
og 
(som vanlig)

på med de gode, solide, gamle traverne..





4 kommentarer:

  1. Så fin du er! Kjenner meg att i skohistoria, ja, men fine var dei no iallefall. Håpar de hadde ein strålande julekveld.

    SvarSlett
  2. Fine sko! Her ble det ikke noe pensko på julaften, de eneste skoene som passer for tiden er store vintersko. Heldigvis er det ikke lenge til beina er normale igjen.

    SvarSlett
  3. Knallfine julejålesko, men kjenner meg igjen der der ... synes de solide goskoa var fine også jeg:)) Fortsatt god jul i trøndelag med eller uten sittesko!

    SvarSlett
  4. Så nydelige røde sko, herlig farge!

    Har selv røde støvletter elsker fargen.

    Ønsker deg en fortsatt fin julefeiring.


    Klem fra Marianne

    SvarSlett