Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

søndag 7. april 2013

Hagestatus pr. 7. april..




Neida - det er ikke våren riktig enda her
i trøndelag..
Liljekonvallen kjøpte jeg på blomsterbutikken før helgen

Men det går den rette veien.. Snøen begynner å forsvinne




Epletreet mitt 
som snart skal stå i vakker blomstring
- og kanskje innbringe litt flere epler enn i fjor -


Rhodedendro'en..
(Selvsagt- jeg er jo bergenser..)

Gleder meg til den deilige tiden vi har forran oss..


I dag har også junior bursdag
23 år!

Til sørgemusikken på radioen på fødestuen
pga Scandinavian Star ulykken

kom sjønne, lille junior til verden..



Jøssameg, årene gikk så fort..


4 kommentarer:

  1. Hei;)
    Gratulerer med 23 åringen;)
    Ja, det er mange minner med denne dagen.
    Liljekonvall fra jentene i Byhaven!?
    Jeg liker april;) Vinter på fjellet og vårlig her hjemme;))
    God søndag til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Vinteren har ikkje slept taket her heller; kvitt på bakken innimellom fremdeles. Men nokre vårteikn ser me :)
    Gratulera med dagen til Fredrik, jøje meg som tida går. Eldstejenta her vert 23 år i august. Ha ei strålande ny veke!!

    SvarSlett
  3. Grattis med fødselsdag! =) Ja, tiden flyr så fort, så fort...
    Liljekonvaller er nydelige blomster, husker vi plukket ville da vi var små, lurer på om de er der ennå, det må jeg sjekke når det nærmer seg. ;-)
    Ha en fin søndagskveld. =)
    Klem Tone

    SvarSlett
  4. Så fint og vårlig med dine konvaller. Grattis til gutten din.Her hvor jeg er kom våren i dag med 21gr. Har faktisk fått litt sol i fjeset.
    Klem

    SvarSlett