Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

torsdag 4. april 2013

Drømmen om en Blå Valmuesøster


I fjor i juni var jeg på helgetur til Inntian med jobben.
(En nydelig, vakker øy utenfor Frøya)


Vertinnen hadde en drøm av en hage
med blant annet denne utrolig nydelige
Blå Valmuesøster


Nå sår jeg frø og drømmer om samme resultat..

Da er det bare å krysse fingrene..
Jeg har nemlig ikke for vane
 å få de helt gode resultatene med
disse frøprosjektene mine..

Men det skjer ikke noe hvis jeg ikke prøver iallefall..

Vi får vente en måned eller tre..
så skal det bli rapport

- uansett -


3 kommentarer:

  1. Åh, de er så vakre. Naboen min har slike i hagen sin og vokter sine frø med haukeblikk, hehe..
    Blir spennende å se om du får de til, det går sikkert bra! =D
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Jeg har mange blå valmuesøstre i hagen min, og de kommer igjen år etter år. Kan du ikke spørre om en avlegger da? De sprer seg og jeg har delt ut mange avleggere her hos meg - skal du til Molde kan det ordne seg :)

    SvarSlett
  3. Så vakre de blomstene var, nydelig farge. Får håpe det kommer noen slike hos deg også. Det var mye fint her på bloggen din, så jeg legger meg til som følger:-) God helg! Hilsen fra Marianne

    SvarSlett