Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dette handler om hverdagslivet mitt i Trøndelag. Jeg er født i 1958 og oppvokst som Bergenser. Flyttet til Trondheim i 1984. Har mann, datter, sønn, svigerbarn, barnebarn og katt. Fotoapparatet har fulgt meg stort sett overalt. Jeg syr, strikker, går på tur. I tillegg liker jeg å skrive, fortelle og formidle..

onsdag 29. mai 2013

Når det blomstrer i Hardanger..



Når det blomstrer i Hardanger..
..er det nok adskillig med overdådig og frodig enn her fra leirehaugene i Trondheim

Men du verden -

Epletre i blomst = VAKKERT..



I et landskap
nytt og uten minner
står et epletre i blomst og skinner
Epletreet dufter evig sommer
Her har tiden aldri vært
den kommer..

Inger Hagerup


2 kommentarer:

  1. JA, epletrær i blomst er vakre;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Nydelig blomst og nydelig dikt - DET hadde jeg ikke sett før... Det blomstrer i min kaoshage også - utrolig nok - bl. annet et lite epletre som ikke blomstra i fjor.... jo da, det går da framover, tror jeg ;) Klem i sommerkvelden

    SvarSlett